Åh Godmorgon!

Jag känner mig skiiiit sliten idag blev alldeles för många drinkar igår, för mycket tjafs
för sen hemgång. Men restaurangbesöket var top notch, god mat bara de närmaste
vännerna och girltalk! Vi lämnade restaurangen vid typ 23, mötte upp ytterligare några
vänner och gick bort till "L" en nattklubb inne i stan. Tror ni inte min kille var där också?

OCH mitt ex... ni kan ju gissa att stämingen blev en aningens spänd! Min kille satt med
hökögon och observera allt jag gjorde typ och att mitt ex höll sig på avstånd. Asså jag
hatar sånna jäkla hökfasoner, vem fan har jag valt att vara med liksom? Ja just de.
Varför måste han vara svartsjuk då? Mitt ex kom iallafall fram och hälsade, det hade väl
vem som helst gjort jag menar en oskyldig hälsning en kram, han hälsa till och med på
min pojkvän liksom men sen framåt småtimmarna hetta de till mellan dom och det bröt
ut världen bråk utanför "L" så jäkla barnsligt, men men boy´s will be boys...

Hur som helst övrlag var kvällen riktigt lyckad och jag hoppas att min vän hade en
bra födelsedag. Grattis igen gumman! ;) Nu ska jag ringa min mamma och fråga om
hon ska med ut och äta frukost. Älskar att träffa mamma och umgås de händer inte så
ofta så vi brukar liksom planera in en frukost på stan, eller middag eller vad som nu
passar. Alltså vi bor ju under samma tak men vi ses sällan då hon jobbar väldigt konstiga
tider och sällan är hemma, hon reser mycket i jobbet. Nä vi får höras senare måste väcka
min idiot till pojkvän också och fråga vart fan hjärncellerna var på semester igår ;)

PUSS!


Vad har du på hjärtat babe?

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du också?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0