Om mig.

Kanske skulle berätta lite om mig själv, Lizzy heter jag eller ja egentligen Lisette jag är
18 fyller 19 i December den 13:e för att vara exakt. I´m the Lucia yeah! ;D Jag bor i
Stockholms innerstad, älskar att fika med vännerna, SHOPPA, festa (jag är ett riktigt
 party animal)
haha. Min pappa bor i L.A så jag brukar ofta åka dit och hälsa på. Det
är grymt, ibland drar man liksom vinstlotten. Min mamma bor här i Stockholm.

Jag har aldrig gått gymnasiet för jag ville satsa på min karriär. Nu undrar ni såklart
vad min såkallde karriär är, jag målar. Har faktiskt haft en utställning i både L.A och
Stockholm, men blandande kända konstnärer från både Sverige och utomlands.

Har ni några frågor får nu gärna ställa dom i kommentarfältet. Svarar på allt.

PUSS!



Postat av: Malin

Älskar din blogg!

Så jävla skön stil man kan ha. Fortsätt så!

=D

2010-10-01 @ 13:37:28
URL: http://malinhjartamattias.blogg.se/

Vad har du på hjärtat babe?

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du också?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0