Partyyy!

Yes de är just precis vad jag taggar inför just nu. Har precis duschat, målat naglarna
med mitt nya graffitilack. Jag köpte två färger här om dagen men ikväll blir det svart
och rött. Sjukt snyggt. Ni kanske ser på min blogg att jag gillar dom färgerna aaaw.

Min pojkvän var på systemet åt oss tidigare idag, han kan vad glad han som har ålder
inne för det. Tänkte ta nån drink här hemma innan jag ska möta upp mina vänner på
restaurangen. Vilken är eran favoritdrink? Jag älskar strawberry daiquiri alltså finns de
något godare? Mumma! Åh jag känner mig så sjukt glad och taggad inför ikväll och jag
känner mig så sjukt SNYGG! Hittade en skit fin klänning att ta på mig som jag hade glömt
att jag köpt. Blir lätt så när man shoppar mycket. Köpte den i USA i somras. Lovely.

Nä nu ska jag slå på lite grym party musik och fixa vidare, min pojkvän är redan påväg
han ska ut med några kompisar ikväll, får väl se om vi hamnar på samma ställe, hoppas
inte, haha då kan jag ragga lite shcyyy! Skoja bara.



PUSS!
Hoppas ni får en sjukt bra Lördagkväll för det ska jag ha.



Vad har du på hjärtat babe?

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du också?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0