Shopping.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag möta upp en kompis för lite
shopping. Måste hitta en höst/vinterjacka. Sen tänkte jag kolla efter lite nya
penslar och så. Känner att jag behöver något nytt.

Jag uppdatera ju ingenting igårkväll. Blev en sån himla seg dag, men vi avslutade
dagen/kvällen med middag ute och sen Bio. Vi såg den där nya, I rymden finna inga
känslor. Tycker den var hyffsad, funka ju som Söndagsfilm liksom. Nä jag har inte
tid att sitta här mer just nu jag uppdaterar senare när jag är hemma från shoppingen.

Föresten är det någon som har tips på nån riktigt najs jacka?
Eftersom jag har börjat få endel läsare nu kan man ju liksom dra lite nytta av er, tipsa
mig. Det får inte vara nåt stelt, tantigt, Jag är en ROCKER remember? ;)



PUSS!


Vad har du på hjärtat babe?

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du också?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0