Tja tja!


Hemma mys, lite skumpa och gott att äta, blir
räkmackor också lite senare
 ;)

Det blev hemmakväll med pojkvännen, vi tänkte se på Idol och bara ta det lugnt
imorn ska vi ju ut och festa kan va skönt med en lugn kväll hemma. En vän till
mig fyller år imorn så vi tänkte dra ut och fira, har bokat bord på en restaurang
och sen fortsätter vi nog på någon klubb. Vill inte tala om vart vi ska ni vet jag
vill inte ha några stalkers efter mig ;)

Hoppas verkligen Jay går vidare i Idol ikväll, något annat finns ju typ inte jag
kommer nog rösta så min telefonräkning blir grymt dyr men vad gör det när
pappa betalar liksom, haha skoja bara jag betalar den själv har ju faktiskt
tjänat en heldel pengar på min konst.

Ni kanske skulle vilja se några av mina verk någongång?

Hoppas ni får en skön kväll alla fina läsare.
PUSS!


Postat av: jasmine

Ja, visa dina målningar :)

2010-10-02 @ 15:24:54
URL: http://www.metrobloggen.se/jasmines

Vad har du på hjärtat babe?

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du också?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0