Lizzy hissar & dissar.



Hiss!

* Kissie, Paow, Amir, Dessie, Ahhh jag älskar deras bloggar so fucking
awesome. Började faktiskt läsa deras bloggar för inte alls länge sen
och jag fastna direkt vilka brudar. Wow. Och Amir såklart men han kan
ju kanske klassas som en brud ;)

* Nästa hiss får nagellacket Graffiti Nails. Passar perfekt på en Rockstar
som mig
;)


* Jay i idol vilken grym kille vilken röst, han kunde ju dock snygga till
sig lite och inte vara så trash.

Diss!

* Plastikoperationer (en viss bloggerskas) alltså hennes blogg är ju bra
men hon ser ju för jävlig ut. Ge bruden en spegel.

* Andreas Weise i idol, fan dansbandskampen nästa(?) När vi ändå är inne
på idol så passar jag på att dissa Laila Bagges gräsliga utväxt. Hört talas
om frisör?

* Sist men inte minst hösten och vintern, tror jag får dra hem till L.A och
hälsa på min pappa tål fan inte svensk vinter och höst. Fuck!

PUSS!



Vad har du på hjärtat babe?

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du också?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0