2 år

Känns som det var skit länge sen jag uppdaterade, har verkligen haft fullt upp både
med projektet och pojkvännen. Vi firade 2 år tillsammans i Söndags så vi har bott
på hotell och varit på spa och lite sånt, han är för underbar min pojkvän kommer alltid
med roliga överraskningar. Självklart hade jag en överraskning till honom också men
den är hemlig ;) Hehe. Kan ni gissa? Vi åt super god mat på en restaurang och drack
gott vin. Även ett glas skumpa till efterrätten.

Men nu är man hemma och vardagen har börjat som vanlig igen. Jag ska fortsätta med
projektet och sen måste jag lämna in några tavlor till en vernissage senare i veckan.
Bara hoppas på att tavlorna blir omtyckta.

Nu ska jag ta och sätta mig i ateljén och måla lite.
PUSS!


Vad har du på hjärtat babe?

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du också?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0