Event.

Igår var jag på ett stort event. Jag och vännerna hade en liten förfest hemma hos mig
(igen) innan limmon kom och hämtade upp oss. Det bjöds på trerättersmiddag, skön
musik och ett jäkla drag. Jag rullade hem först vid 5 snåret. Haha det är fan hårt att heta
Lizzy ibland. Men jag hade grymt kul, det blev en massa drinkar och shots. Konstigt
att jag inte är bakis idag, haha man börjar väl bli van.

Måste säga att jag tycker det är grymt skönt att ha lagt konsten vid sidan av ett tag jag
har helt tappat inspirationen men den kanske kommer tillbaks när jag drar till New York.
I hope so. Eller så kanske den aldrig kommer tillbaks, gaah mardröm konsten är ju mitt
liv de är ju den jag lever för och på!

Pratade med pappa också som jag skrev att jag skulle göra och nu har jag bokat biljett
för att åka till L.A över jul. Morsan vart såklart lite sur för hon ville ha mig hemma i jul
men hur ofta träffar jag pappa liksom? Nä L.A blir det i år. Stannar nog över Nyår också.
Känns ju lite lite att bara dra en vecka liksom hinner ju bara dit och vända. Jag måste
ju hinna träffa vännerna, shoppa och allt sånt där och självklart familjen/släkten på
pappas sida. Det är mycket här framöver nu. Sjukt kul. Älskar att ha mycket planerat.

Nä nu ska jag ta en PW runt djurgården med en vän.
PUSS!



Vad har du på hjärtat babe?

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du också?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0