Fråga!

Brukar ni läsa bloggen Gossips?

Jag blir sjukt irriterad på att sidan typ aldrig funkar. Vad är problemet liksom?
Vill skvallerskrivarn ha några läsare kanske hon/han/den/det skulle ta och fixa
till detta. Jag menar det är inte första gången sidan inte funkar det är typ varje
dag! Det kan ju inte bara vara för mig sidan inte funkar?

Föresten grymt tråkigt att Paow och Hugo har gjort slut dom passa så bra tsm.
Fast nu ryktas de ju om att dom har hittat tillbaks till varandra. Det tycker jag
vore najs om det var sant. Dom hör ihop på nåt sätt. Tror jag måste ringa Hugo
och få ut lite gossip länge sen vi snacka vi umgicks rätt mycket för några år sen.
Vi känner varandra genom vänners vänner om ni förstår vad jag menar ;) men
som jag skrev förut man växer ju ifrån varandra.

PUSS!


Postat av: hanna

jag veet! jag blir as irreterad att den aldrig funkar! nästan varje gång är det så!

2010-10-08 @ 10:43:26
URL: http://borzsei.blogg.se/

Vad har du på hjärtat babe?

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du också?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0