Glader!

Idag känner jag mig så sjukt lättad! Lättad över att de här projektet fårn helvetet är över.
Nu kan jag ägna min tid åt annat istället. Jag ska ALDRIG mer ta mig såhär mycket vatten
över huvudet jag höll på att drunkna. Ja ordagrant alltså. Nä hur ska jag fira detta då? Jag
är FRI kanske skulle dra på mig lite kläder och dra ner på stan och shoppa! Shit det är jag
värd. Galet värd!

Just de min Iphone kom i fredag haha vadå kö? Det gick ju skit fort jag kanske är lite VIP.
Haha. Think so ;) Jag gillar den iaf. Den är grym så skönt att ha de mesta med sig i luren
när man går ut liksom. Funderar ni på att köpa en Iphone jag säger bara do it! Ni kommer
int ångra er. Grym kamera är det också.

Nä nu ska jag göra mig i ordning så jag kommer iväg någon gång. Undra vad man skulle
shoppa. Skulle vilja ha nya skor och en ny väska ;)

PUSS!



Vad har du på hjärtat babe?

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du också?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0