Hey babes!

Då var man hemma igen, de var typ 2 år sen jag träffade min barndomskompis sist, fan
vad folk förändras på så kort tid. Vi skildes åt när hon började gymnasiet och jag ja jag
fortsatte med mitt skapande i ateljén. Det känns som man växer ifrån varandra rätt fort
om man inte ses så ofta men de var kul att ses iallafall får väl se om de händer igen.

Lill-lördag idag Hallefuckinglujah! Jag ska ut och festa är så sjukt festsugen. Tur att killen
jobbar imorn så han kan inte följa med, blir ju fan bara bråk när han ska med. Hemma
vet man ju att han håller sig i skinnet ;) Men han kommer säkert ringa 25 gr som vanligt.
Jag ska ut med två av mina närmsta vänner, kommer bli great. Först ska vi ut och käka
sen blir det PARTYYYY! Hell yeah.

Måste göra mig i ordning tänkte locka håret och leta fram någon grym klänning eller
kanske skulle köra på leggingsen och tunikan jag köpte i Måndags? Gaah problem. Jag
har så sjukt mkt kläder så de är svårt att välja. Jobbigt!

PUSS!



Vad har du på hjärtat babe?

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du också?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0