Jag har bokat en resa!

Aww jag ska ut och resa! Jag älskar att resa, denna gång ska jag till New York. Det
kommer bli grymt. Har varit där förut och jag fullkommligt älskar det. Dessutom ger
det mig inspiration till konsten. New York är verkligen inspirerande. LOVE IT!

Det blir ingen kort fattigmans weekend utan jag blir borta i 2 veckor, åker redan den
15 November. Det är ju typ snart! Sen funderar jag på om jag ska åka iväg till L.A
over the christmas. Jag saknar min papsi. Vi har inte setts sen i somras, long time.
 Måste nog ringa och snacka lite med farsgubben, han skulle nog gilla att jag kom dit.

Nä nu måste jag springa iväg på ett möte ville bara uppdatera er om de roliga!

PUSS!


Postat av: steph

åh vad kul =) jag vill också till new york :D

2010-10-14 @ 20:15:19
URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Vad har du på hjärtat babe?

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du också?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0