Lill-Lördag!

Ikväll är det fest! Lill-lördagen till ära. Jag ska iväg på ett event ikväll med massor
av härliga människor. Jag var iväg och gjorde en spray-tanning tidigare i förmiddags
sen har jag varit på en underbar ansiktsbehandling. Det var jag värd. Otroligt skönt.

Har laddat upp med en flaska skumpa som jag och vännerna ska avnjuta här hemma
hos mig innan vi åker vidare. Blir som en lite fördrink bara.Tänkte ha mina nya skor
 ikväll och en tunika/klänning som jag har köpt i USA. Aww jag kommer vara snyggast
ikväll ;)

Hoppas man inte är allt för bakis imorgon för jag ska och bleka tänderna. Haha det
är mycket skönhet nu, men man måste ju ta hand om sitt yttre eller hur?

Nä nu har jag lite bråttom vi hörs imorn.
PUSS!



Vad har du på hjärtat babe?

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du också?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0