morning!

Awww vad trött jag är och bakis. Blev en grym kväll igår med alldeles för mycket dricka
jag har svårt att hålla kontrollen när jag festar de blir lätt för många drinkar. Haha. Fan
blev en dyr historia igår kan säga att jag har lite ångest men vi ska inte gå in på några
detaljer hoppas inte mina vänner gör det heller. Det som hände igår snackas de inte om.

Vad ska man göra idag då? Känner mig grymt sliten. Måste käka frukost ska nog ta på
mig lite myskläder och kila ner till cafét nedanför mig och köpa lite frukost. Latte, juice
och nån god macka med tomat och mozarella. Min favorit. Sjukt gott eller kanske en
macka med brieost tåls att funderas på. Kom på nu att vi käka på donken inatt. Brukar
aldrig göra det annars vad fan är det för mat liksom? Ingen höjdare.

Just de jag har ju glömt att berätta att jag fick tag på biljetter för att se de bästa bandet
i världshistorien nämligen IRON MAIDEN!!! KÄRLEK! Har sett dom flera gånger förut och
ska bli sjukt najs att se dom igen någon mer som ska se dom? Fan man kan ju inte missa.
Borde typ vara dödsstraff på de!

Asså händer de nåt här i vår stora stad i helgen eller? Jag har typ inga planer. Vill hitta
på nåt najs. Kommer inte våga sätta min fot på den där klubben igen, den vi var på igår.
HAHA så jävla sjukt. Nej nu är jag hungrig måste nog dra på mig kläderna och springa
ner så magen får sig en rejäl frukost sen blir det seriemaraton... frågan är bara vilken
serie man ska kolla på finns ju så många bra ;)

PUSS! Love you all...

Åh föresten visst glömmer ni inte min grymma tävling??


Vad har du på hjärtat babe?

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du också?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0