Rainbow & Bang.

Många av er har velat se bilder av mina konstverk. Därför tänkte jag lägga
upp ett, detta är en bild på en tavla jag målat men detta är endast 1 hörn av
tavlan. Jag är rädd att någon ska härma mig eller använda min konst till
saker där dom inte har lov men här får ni iallafall en liten bild.



Som de står heter tavlan Rainbow & Bang den har jag haft med på en utställning
i LA i somras. Tankarna jag hade när jag målade den var The big bang och
regnbågen ja det hör ni ju på namnet. En stor smäll och regnbågensfärger som
tar över min målarduk. Jag älskar färg, det ska vara mycket färg. Just nu håller
jag speciellt på med att måla med fingrarna. Jag använder alltså inga penslar
utan målar helt och hållet med mina fingrar som verktyg. Det kan ge en fin
effekt många gånger. I Love it.

När vi endå är inne på ett utav mina intressen eller detta är ju inte bara ett
intresse det är ju faktiskt mitt arbete. Så tänkte jag även berätta att jag älskar
att fotografera. Jag fotar nästan alltid med systemkamera när jag är ute. Ibland
även med min mobil. Jag har gjort ett par fotojobb tidigare jag älskar att fota
naturen och att fånga kärlek på bild.

Nu har jag delat med mig alldeles för mycket av mig själv kära läsare.
VAD HAR NI FÖR INTRESSEN?

Glöm inte tävlingen!



Vad har du på hjärtat babe?

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggar du också?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0